Media intelligence pro
Tiskové mluvčí

Mediaboard je nejpoužívanějším PR nástrojem v ČR. Posuňte svou komunikaci díky naší all-in-one platformě navržené pro tiskové mluvčí.

Vyzkoušet zdarma

Mediální vztahy plně pod kontrolou

Mediaboard šetří tiskovým mluvčím čas a námahu. Monitorujte média v reálném čase, navazujte kontakty s relevantními novináři a vyhodnocujte úspěch vašich kampaní. To vše s nejširším pokrytím médií na českém trhu.

Vyzkoušet zdarma


Proč Mediaboard?

Analýza mediálního pokrytí

Získejte cenné poznatky o mediálním pokrytí vaší společnosti a buďte více efektivní. Sledujte dosah a dopad vašich sdělení, monitorujte názory široké veřejnosti včetně sentimentu a rozpoznejte trendy na trhu.

Monitoring médií v reálném čase

Díky monitoringu médií v reálném čase budete vždy informováni o nejnovějších zprávách a událostech týkajících se vaší společnosti, konkurence či odvětví. Reagujte rychle a informovaně na krizové situace.

Lepší vztahy s médii

Náš Medialist zjednodušuje řízení mediálních vztahů. Mějte po ruce všechny důležité kontakty a záznamy o interakcích a budujte vztahy s klíčovými novináři.

video
coca_cola

Každodenní monitoring médií, řešení pro efektivní zapojení novinářů a komplexní analýzy pomáhají Coca-Cola HBC optimalizovat a měřit efektivní komunikaci.

2,3×

více zachycených zmínek
v online a sociálních médiích

19%

snížení nákladů
na monitoring médií

1,5×

rychlejší reakční doba
při řešení krizových situací

Čísla jsou založena na měření mezi klienty aplikace Mediaboard.

přidejte se
k našim zákazníkům

samsung vodafone bmw deloitte volkswagen coca_cola
Spojte se s námi
Jste připraveni posunout svou komunikaci?

Zanechte nám své kontaktní údaje a některý z našich specialistů se s vámi brzy spojí.

Odesláním zprávy souhlasíte s našimi Zásadami ochrany osobních údajů
FAQ
Co vás zajímá?
Jak může Mediaboard pomoci tiskovým mluvčím v jejich práci?
icon open close
Nástroj Mediaboard pro monitorování médií umožňuje v reálném čase sledovat zmínky o mluvčím a jejich vyjádřeních v různých mediálních kanálech. To jim umožňuje porozumět náladám veřejnosti, efektivně spravovat reputaci a pohotově reagovat na případnou negativní publicitu. Nástroj také poskytuje přehled o trendových tématech a zájmech publika a pomáhá mluvčímu přizpůsobit komunikaci těmto trendům.
Může nástroj Mediaboard pro monitorování médií pomoci při přípravě mluvčího před komunikací s médii?
icon open close
Ano, Mediaboard může tiskovému mluvčímu výrazně pomoci při přípravě na veřejná vystoupení. Díky sledování nejnovějších zpráv a trendů týkajících se jejich odvětví nebo organizace může mluvčí zůstat informován a sebevědomě se k těmto tématům vyjadřovat během komunikace s médii. Také díky porozumění náladám a ohlasům veřejnosti může předvídat otázky a připravit si předem odpovědi.
Jak může vaše mediální analýza pomoci tiskovému mluvčímu při tvorbě jeho komunikační strategie?
icon open close
Naše mediální analýza může poskytnout cenné informace o náladách veřejnosti, trendových tématech a mediálním pokrytí souvisejícím s mluvčím nebo jeho organizací. Tyto poznatky mohou mluvčímu pomoci při utváření jeho komunikační strategie a zajistit, aby měla odezvu u jeho publika a odpovídala aktuálním trendům. Analýzy také mohou pomoci identifikovat příležitosti k pozitivnímu zapojení a zvládnout potenciální PR krize.