Menu

Měření a analýza

Přehledné grafy a tabulky, porovnání vašich čísel s konkurencí nebo srovnání aktuálních dat s dlouhodobými statistikami z archivu. Chytré algoritmy Monitory změří váš skutečný mediální zásah, aniž byste potřebovali znalosti pokročilé analytiky. Složitější reporty za vás připraví naši analytici.
Zjistěte, kolik díky PR ušetříte

Spočítejte si, kolik by podle ceníku stál reklamní prostor, který jste v médiích získali svou PR aktivitou zdarma. Metrika AVE je skvělou obhajobou vaší práce před šéfy i klienty.

Oslovujte správná média a novináře

Poznejte média i novináře, kteří se vaší značce, konkurenci nebo oboru věnují nejčastěji. Jednoduché, ale propracované vyhledávání vám zajistí přehled o relevantních novinářích a zdrojích.

Analyzujte skutečný mediální dopad

Zjistěte, kolik čtenářů, diváků nebo posluchačů jste díky PR skutečně oslovili.

Sdílení na sociálních sítích

Odhalte, který váš článek lidé na sociálních sítích nejvíc sdílejí, kdy a v kolik hodin.

Začněte měřit skutečný zásah svých PR aktivit.

Měřte v Google Analytics důležité metriky

Jako jediní na trhu dokážeme spojit data z on-line marketingu s mediálními daty.

Získáte informace o tom:

  • které online články přinesly na Vaše stránky nejvíc uživatelů
  • jak dlouho se uživatelé na Vašich stránkách zdrželi
  • která online média jsou pro Vaše PR aktivity nejcennější

Propojte vaše GA s Monitorou a vytěžte maximum.

Analýza autorů

Díky jednoduchému, ale propracovanému hledání snadno naleznete ten správný seznam novinářů.

Medialist zobrazujeme v tzv. „feedu“, kde jsou autoři seřazeni od nejvíce aktivních po ty nejméně. Autory lze vyhledávat na základě témat nebo pomocí libovolného výrazu přes mediální archiv.

Mediální analýzy a analytické reporty

Detailně zmapujeme vaši mediální stopu.

Analýza neobsahuje pouze základní metadata, ale mapuje tematickou, obsahovou a časovou strukturu mediálního obrazu. Zachytíme tak klíčové momenty vaší komunikace, které ovlivnily mediální obraz firmy. Výstup vytvoříme ve vašich barvách a se srozumitelnou infografikou.

Klasické mediální analýzy

Podrobná mediální analýza publicity vaší značky, společnosti nebo události. Kromě základních metadat jako je mediální dopad, AVE, hodnotové vyznění nebo SOV (share of voice), mapuje analýza tematickou, obsahovou a časovou strukturu mediálního obrazu. 

Analytické reporty / Dashboardy

Přehledný dashboard s klíčovými výsledky medializace vytvořený ve vašich barvách, který se skvěle hodí pro prezentace nebo stručný analytický report, který Vaše kolegy rychle uvede do obrazu.  

Vyzkoušejte naše mediální analýzy vytvořené přesně pro vás.