Menu

Monitora na portálu Heureka

Heureka je největší nákupní rádce a cenový srovnávač na českém trhu.
Každý měsíc Heureku navštíví přes čtyři miliony lidí, aby si vyhledali informace a parametry o produktech, srovnali si jejich ceny a vybrali si ten nejlepší e-shop, ve kterém nakoupí. Heureka patří mezi deset nejnavštěvovanějších webů na českém i slovenském trhu.


Monitora pomáhá Heurece:

042-target-01

Mít přehled o aktuálním děn v oboru

Neustále sledovat mediální obraz společnosti

042-diagram

Vytvářet podrobné měsíční analýzy komunikace

„Bez kvalitního monitoringu médií a přehledu o tom, co se aktuálně v e-commerce děje už si nedovedeme představit naší práci,“ říká Adéla Berková, vedoucí komunikace Heureky. „Každé ráno začínáme manažerským shrnutím od Monitory. Díky tomuto pravidelnému stručnému shrnutí událostí z českých a slovenských médií uplynulého dne má okolo osmdesáti lidí od vrcholového managementu až po běžné zaměstnance perfektní přehled o tom, co se děje. Monitoring už testujeme pro maďarský a chorvatský mediální trh a plánujeme jej rozšířit do všech zemí, kde působíme.“

Kromě každodenních manažerských shrnutí sleduje Monitora pro Heureku také sociální sítě. “Díky tomu máme neustálý přehled o tom, co se o nás píše a co se děje. Jsme efektivnější a můžeme naší komunikaci rychle upravovat a reagovat na to, co je v kurzu. A to jak směrem k zákazníkům, tak k našim partnerům.” Součástí Monitory jsou také měsíční analýzy, díky kterým Heureka vyhodnocuje úspěšnost komunikace a na jejich základě plánuje další aktivity. Mezi jeden ze sledovaných parametrů patří třeba počet článků, mediální dopad a porovnání s konkurencí. 

“Nejvíce si ceníme toho, že analytici Monitory vždy pružně reagují na naše požadavky, a jsou ochotní vyjít nám s našimi nápady vstříc.
Je radost s Monitorou spolupracovat.

Monitora nám pomáhá
pružně reagovat na dění ve světě e-commerce.


Co oceňujeme

Manažerské shrnutí jako informační start každého dne

"Sledujeme mnoho témat, proto jsou pro nás klíčová tzv. manažerská shrnutí, která pro nás vypracovává mediální analytik z Monitory. Každý den Heurečani dostávají do emailu stručný přehled nejdůležitějších událostí z médií. Naprosto skvělá služba!”

Neustálý přehled díky dashboardům

"Přehledné dashboardy nám umožňují sledovat jen ty informace a metriky o firmě, konkurenci či trhu, které jsou pro nás důležité. Skvělá je také možnost je jednoduše sdílet s kolegy v týmu i mimo něj."

Aktuální výstupy vždy po ruce

"Monitoru využíváme nejen jako aplikaci v klasickém prohlížeči, ale také jako mobilní aplikaci. Díky nastaveným notifikacím tak hned víme, když se stane něco
podstatného. "

Přehled o dění na sociálních sítích

"Monitora pro nás monitoruje tradiční i sociální média. Je pro nás důležité vědět, co se právě řeší a co se píše o nás, naší konkurenci, i o našem oboru. Můžeme potom pohotově reagovat.”

Vyzkoušet zdarma
Vyzkoušejte si Monitoru na dva týdny zdarma a bez závazku.