CZ
SK
EN
Monitoring médií
Analýza médií
Monitoring sociálních sítí
Medialist
Firma
PR agentura
Tiskový mluvčí
Veřejná správa
Kontakt
Reference
Tým
Firma
Kariéra
Služby
Partneři
monitoring
druhé generace
řešení
na míru
reference
zákazníků
znalosti
a zkušenosti
o nás
kontakty
Login
Monitora
Vše
Interview
Know-how
Aplikace
Training
Vše
Video
Guide
open
Guide
»
Know-how
7 trendů v PR, které byste v roce 2020 neměli opomenout
V digitální době je důležité, aby si komunikace zachovala lidskou tvář. Zákazníci očekávají, že jim značky rozumějí a chtějí od nich dostávat pouze přínosný obsah. Z toho důvodu bude v roce 2020 v oblasti PR rezonovat pojem personalizace.
Video
»
Know-how
Jak vytvořit CSR projekt a jak jej komunikovat?
75 % populace si podle výzkumu agentury Ipsos myslí, že společenská odpovědnost je stále důležitější téma. Jak ale uchopit CSR v hazardním průmyslu, a jak jej správně komunikovat veřejnosti? Během dvanáctého PR Brunche vystoupil manažer oddělení komunikace skupiny Tipsport Václav Sochor, který hovořil o tom, jak od základu vymyslet CSR projekt na míru společnosti, a jak jej správně medializovat.
Video
»
Aplikace
Monitora se stává nástrojem pro aktivní komunikaci
Přinášíme na trh unikátní systém pro cílení aktivní firemní komunikace. Nový modul Medialist staví na největší databázi autorů v České republice a na Slovensku, a to s pokročilým filtrováním a měřením. Nástroj zachycuje všechny články konkrétního autora napříč tituly v čase, strojově určuje čemu se autor v průběhu času věnoval, kategorizuje výstupy a doplní další informace ze sociálních sítí.
Video
»
Know-how
CSR v praxi aneb příběh značky MAAPPI
Jak CSR projekty fungují teoreticky je možné se dočíst v různých příručkách na internetu. Jak ale fungují v praxi? O tom prozradil více spoluzakladatel charitativní značky MAAPPI Martin Hošek. Středobodem značky MAAPPI je právě jeho syn Matěj, jemuž byla identifikována porucha autistického spektra. Matěj má však dar. Od osmi let maluje mapy, které mu dávají pořádek v jeho autistickém životě.
Video
»
Know-how
Jak komunikovat CSR
CSR neboli společenská odpovědnost firem, právě na toto téma se soustředil již dvanáctý PR Brunch, kde vystoupilo několik známých jmen včetně Patrika Schobera nebo Martina Hoška, spoluzakladatele charitativní značky MAAPPI.
Video
»
Know-how
Zásadní součást strategie firmy - reputační analýza
Jak zjistit, kudy směřovat svou kampaň, aby zaujala stakeholdery? V návaznosti na PR brunch týkající se měření PR vystoupil také tiskový mluvčí Tesco Václav Koukolíček a hovořil právě o reputační analýze, jejíž výsledky je velmi důležité znát ještě před spuštěním samotné kampaně.
Video
»
Aplikace
Mobilní aplikace Monitora
Představujeme mobilní aplikaci Monitora pro IPhone, IPad a Android. Monitoring médií máte nyní stále u sebe a na každém zařízení vypadá skvěle. Můžete pracovat odkudkoliv, protože aplikace je dostupná pro všechny uživatele zdarma.
Video
»
Aplikace
Červnové novinky v Monitoře
Spustili jsme několik zajímavých novinek, které čekají, až je vyzkoušíte.
Video
»
Know-how
Průběžné měření jako základ úspěchu
Již po několikáté se konal PR brunch od PRAM Consulting a spolu s několika odborníky v oboru zde vystoupil mimo jiné také Patrik Schober, který se s námi již dříve na našich stránkách podělil s radami ohledně komunikačního modelu PESO. Přečtěte si několik tipů ohledně měření PR, se kterými se Patrik podělil v rámci PR brunche.
Video
»
Know-how
Jak ve státních institucích naplno využít potenciál ze sociálních sítí
Funguje marketing státních organizací na stejných principech jako komerční projekty? Jak se dá s omezeným rozpočtem, přísnými pravidly i zaběhnutými stereotypy zaujmout na sociálních sítích? Co všechno musíte zvládnout, s jakými komplikacemi počítat, pokud chcete překonat zkostnatělé představy o marketingu státních úředníků a zaměstnanců a jak se pražským hasičům podařilo na Twitteru účtu získat během roku 6000 followerů? O tom všem se můžete dozvědět více.
Video
»
Know-how
Jak v marketingu předejít právním problémům
Kde se nachází hranice mezi legální a protiprávní reklamou? S jakými postihy můžete počítat při porušení právních norem nebo zákonů? Kudy přesně vede právní linie a jak ji poznat? Na všechny tyto otázky odpovídá přednáška Petry Dolejšové plná zajímavých informací z českého marketingového prostředí pro hlubší pochopení celé problematiky.
Video
»
Know-how
Kvalitní příběhy jsou zárukou úspěchu v marketingu, PR i médiích
Desátý PR Brunch agentury Pram Consulting a partnerů Mediář a Monitora se zaměřil na sílu storytellingu, který je bezpochyby tím nejvýkonnějším nástrojem jak v marketingu tak žurnalistice.
Video
»
Aplikace
Monitora 2.0
Monitora prošla největším updatem od svého spuštění. Předělali jsme prakticky celou aplikaci od základu a výsledek posouvá možnosti práce s monitoringem, analýzou, měřením a reportingem médií v ČR o skok dopředu.
Video
»
Interview
PESO a jak na něj
PRAM Consulting Managing Partner a Osobnost PR Patrik Schober se s námi podělil o výhody a způsob práce s komunikačním modelem PESO, který umožňuje PR manažerům plánovat, snáze implementovat a měřit kampaně napříč dostupnými médii.
Video
»
Interview
Public relations v EU
Externí komunikaci ve veřejné správě na úrovni státu, lze považovat za nejnáročnější disciplínu externí komunikace, avšak když se podíváme na komunikaci zastupitelských úřadů Evropské Unie v kontextu současných ekonomických a geopolitických událostí, můžeme se právem domnívat, že se jedná ještě o náročnější disciplínu.
Video
»
Know-how
PR ve státní správě
O úskalích, kterým tiskoví mluvčí čelí, a jak se s nimi vypořádat, jsme si povídali s Martinem Ayrerem, bývalým redaktorem, tiskovým mluvčím vlády a v současnosti strategickým koordinátorem komunikace na Karlově Univerzitě.
Video
»
Interview
Petr Koubský
Petr Koubský, publicista, PR expert, analytik informačních a komunikačních médií prozradil v rozhovoru pro společnosti Monitora Media něco ze svých zkušeností a rad na téma vytváření obsahu v digitálním světě.
Video
»
Aplikace
Manažerská shrnutí, analýza a SMS notifikace
Přidali jsme celou řadu nadstandardních služeb, které vám mohou zásadně šetřit čas při práci s monitoringem.
Firma
Aktuality
Spolupráce
Kariéra
HLEDÁME
Key Account Manager
HLEDÁME
Média
Dotaz, Nápad, Připomínka
Ostatní
Monitoring v reálném čase
Archiv od roku 1991
Monitoring zahraničních médií
Napojení
Cena
Další aktuality
Aktuality
Tweety od uživatele @monitoracz