Sunset in the mountains
Novinky
29. února 2024

Globální Medialist – stovky tisíc novinářů na dosah ruky

V našem Medialistu najdete nyní přes 500 tisíc autorů a 230 tisíc redakcí z celého světa!

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Slovníček
28. února 2024

Co je GRP a k čemu slouží?

Proč je důležitě vědět, co je GRP a TRP a jak ho můžete vypočítat?

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Slovníček
28. února 2024

AVE (Advertising Value Equivalent)

K čemu AVE slouží a jak ho získáte?

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Znalosti a zkušenosti
28. února 2024

Zaostřeno na strategii na sociálních sítích

Sociální sítě ovlivňují náš každodenní život. Utváří se na nich, co si myslíme, o čem mluvíme, a jaké informaci dáme význam. Uživatelé se přetahují o followery, porovnávají se dle počtu lajků, komentářů a sdílení. Jaké příležitosti a nástrahy na vás čekají v online prostoru?

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Znalosti a zkušenosti
28. února 2024

6 tipů, jak zvýšit dosah vašich sociálních sítí

V současné době online marketingu sociální sítě představují jeden z nejpodstatnějších komunikačních kanálů. Oproti klasickým formátům jsou dynamické, variabilní a neustále přináší nové, zajímavé možnosti. S velkým potenciálem ale přichází velká výzva a je jen na vás, jak se jí zhostíte. Překročte hranice běžného postování a plánování, začněte účelně generovat leady, rozšiřte klientelu a výrazně zlepšete postavení vaší značky na trhu. V následujících tipech vám poradíme, jak na to!

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Znalosti a zkušenosti
28. února 2024

Jak vytvořit CSR projekt a jak jej komunikovat?

75 % populace si podle výzkumu agentury Ipsos myslí, že společenská odpovědnost firem je stále důležitější téma. Jak ale uchopit CSR v hazardním průmyslu a jak jej správně komunikovat veřejnosti?

Zobrazit článek

~ Mediaboard Newsroom ~

Mediaboard je předním poskytovatelem pokročilých řešení v oblasti media intelligence navržených tak, aby firmám umožnily lépe se orientovat v dynamickém světě médií. Dáváme organizacím možnost získat cenné přehledy, sledovat mediální pokrytí, trendy v odvětví a činit informovaná rozhodnutí na základě našich chytrých dat.