Společnost Dataweps, která se věnuje monitoringu online dat již téměř deset let, se nyní bude soustředit pouze na segment e-commerce, kde je naprostou jedničkou na poli cenového monitoringu a automatického bidování. Mezi její klienty patří eshopy jako Alza, Mall, Datart nebo Philips.
„Naší misí je automatizovat manuální práci a naším cílem je poskytovat prvotřídní služby velkým e-shopům a výrobcům, jejichž produkty se prodávají online. Proto jsme se nyní rozhodli se úzce zaměřit na e-commerce,“ říká Honza Mayer, CEO Dataweps.
Monitora Media je český technologický startup, který vznikl v roce 2015 s cílem poskytnout českému PR prostředí moderní nástroje pro analýzu a práci s daty. Letos se Monitora již podruhé dostala mezi padesátku nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě a získala ocenění Deloitte Technology Fast 50. Nabízí široké portfolio komplexních monitorovacích a analytických služeb, které neustále rozšiřuje o nové funkcionality. Pokročilé nástroje real-time monitoringu umožňují komplexní analýzy výstupů, e-mailové reporty, přehledné statistiky i monitoring sociálních sítí. Služeb Monitora Media využívá řada významných společností, mezi něž patří Transparency International, CzechInvest, Sazka, Siemens, Rohlik.cz, Ministerstvo dopravy ČR, OMV Česká republika i mnoho dalších firem, které chtějí efektivně komunikovat a vnímat informace v širším kontextu.