Od svého vzniku jsme přinesli na trh monitoringu médií zásadní inovace jako monitoring médií v reálném čase, náhled každé strany tisku, úpravu nastavení klíčových slov, plnohodnotnou mobilní aplikaci, monitoring popisků v TV a mnoho dalších vylepšení klasického monitoringu.  

„Naše ambice je značky nejen monitorovat, chceme je také pomáhat měřit, analyzovat a nově i budovat. Chceme umožnit značkám získat z mediálních dat maximum pro tvorbu aktivní komunikační strategie, vytvořit nástroj, který jim umožní z pasivního monitoringu přejít díky analýze, měření a cílení k aktivní komunikaci.“ doplňuje Tomáš Berger, CEO Monitory.

Proto nyní Monitora přichází s modulem Medialist, který posouvá aplikaci od základního monitoringu k multifunkčnímu systému pro aktivní mediální komunikaci. Modul Medialist obsahuje desítky tisíc autorů a novinářů v ČR a SR, a to s možností jejich pokročilého filtrování, analýzy a měření. V Medialistu si lze zobrazit profil autora včetně fotografie, jeho sociálních sítí nebo jeho oficiálního novinářského profilu. Profil obsahuje všechny jeho články, jejich zařazení a kategorizaci.

Díky pokročilé filtraci a real-time monitoringu, máte možnost vyhledat autory, kteří se aktuálně zajímají například o technologie, módu nebo průmysl, víte, ve kterých médiích působí. Jednoduše zjistíte, kteří autoři jsou vaší ideální cílovou skupinou, na kterou je potřeba směřovat vaše tiskovky a zprávy. Stejně snadno zjistíte, jací autoři píšou o vaší konkurenci nebo o odvětví, které vás zajímá. Pro každého autora je veden profil, takže přesně víte, pro jaká média píše a čemu se nejčastěji věnuje.

Vyzkoušejte Medialist v aplikaci Monitora na 14 dní zdarma a přesvědčte se sami.