Menu

Znalosti a zkušenosti

Jak zvýšit sledovanost na Youtube v 10 + 1 krocích

Po založení vlastního YouTube kanálu vaše cesta nekončí. Čeká vás nastavování reklam, vytváření marketingové strategie a také první překážka na…

Jak vytvořit strategii pro sociální sítě?

Sociální sítě ovlivňují náš každodenní život. Utváří se na nich, co si myslíme, o čem mluvíme, a jaké informaci dáme…

Nově pro vás sledujeme i podcasty, jako první v ČR

Význam podcastů v oblasti komunikace značek roste, a proto jsme pro vás rozšířili naší nabídku monitorovaných zdrojů o 2400 českých…

6 tipů, jak zvýšit dosah vašich sociálních sítí

V současné době online marketingu sociální sítě představují jeden z nejpodstatnějších komunikačních kanálů. Oproti klasickým formátům jsou dynamické, variabilní a neustále přináší…

WEBINÁŘ: SOCIÁLNÍ SÍTĚ S ELIŠKOU VYHNÁNKOVOU

WEBINÁŘ: SOCIÁLNÍ SÍTĚ S ELIŠKOU VYHNÁNKOVOU Kdy 29.4.2021 • 10:00 – 12:00 Kde Online Monitora Media pořádá pro své klienty…

Monitora kupuje SocialWatch – nejširší databázi zdrojů ze sociálních sítí

Monitora Media, nejobsáhlejší služba pro real-time monitoring médií a sociálních sítí, dále rozšiřuje svou nabídku služeb díky koupi řešení SocialWatch….

5 knih o PR a marketingu, které byste si měli přečíst

Podívejte se na naše knižní tipy, které přináší osvědčené rady od těch nejpovolanějších ze světového marketingu a PR. Tyhle tituly…

Jak na PR v roce 2021

Nečekané společenské a ekonomické zvraty roku 2020 zamávaly i s těmi nejstabilnějšími společnostmi. Bezprecedentní pandemická situace přinesla změny, se kterými…

„Monitoring sociálních sítí nám pomáhá mapovat situaci a dobře cílit,“ říká Václav Koukolíček, tiskový mluvčí Tesca

PR klub i v letošním roce vyhlásil profesní ceny Mluvčí roku a jejím vítězem v kategorii Nejlepší mluvčí soukromého sektoru…

Sociální sítě nově přímo v Monitoře

Nahlédněte pod pokličku toho, co se o vás, vašich produktech a konkurenci říká na sociálních sítích, diskuzních fórech a v…

“Pandemie ukázala, jak moc jsou propojené světy tradičních médií a sociálních sítí,” říká tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý

Tým externí komunikace České spořitelny dokázal, že je dlouhodobě na špičce českého PR a již podruhé  se umístil na stupni…

Jak sociální sítě změnily PR

Sociální sítě a Public Relations jsou v současnosti nepostradatelnými složkami tvořícími komunikaci značek. Měla by se tato dvě oddělení spojit…