Menu

Znalosti a zkušenosti

Sociální sítě nově přímo v Monitoře

Nahlédněte pod pokličku toho, co se o vás, vašich produktech a konkurenci říká na sociálních sítích, diskuzních fórech a v…

“Pandemie ukázala, jak moc jsou propojené světy tradičních médií a sociálních sítí,” říká tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý

Tým externí komunikace České spořitelny dokázal, že je dlouhodobě na špičce českého PR a již podruhé  se umístil na stupni…

Jak sociální sítě změnily PR

Sociální sítě a Public Relations jsou v současnosti nepostradatelnými složkami tvořícími komunikaci značek. Měla by se tato dvě oddělení spojit…

Monitora je 21. nejrychleji rostoucí technologickou firmou ve střední Evropě

Česká společnost Monitora Media se již podruhé dostala mezi padesátku nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě. V prestižním žebříčku…

4 důvody, proč nezapomínat na monitoring sociálních sítí

Ještě nikdy jsme netrávili tolik času online jako nyní. Přes internet nakupujeme, jednáme a dokonce se i účastníme konferencí a…

Dashboardy na míru

V posledních letech Monitora přinesla celou řadu inovací, které zásadně posunuly možnosti PR v Čechách a na Slovensku. Možnost sledovat…

Jak napsat tiskovou zprávu, o kterou budou mít média zájem

Důležitým nástrojem při komunikaci s médii je tisková zpráva. Někteří novináři jich denně obdrží i několik desítek, nakonec ale vydají jen…

7 trendů v PR, které byste v roce 2020 neměli opomenout

V digitální době je důležité, aby si komunikace zachovala lidskou tvář. Zákazníci očekávají, že jim značky rozumějí a chtějí od nich…

Monitora se stává nástrojem pro aktivní komunikaci

Přinášíme na trh unikátní systém pro cílení aktivní firemní komunikace. Nový modul Medialist staví na největší databázi autorů v České…

Jak vytvořit CSR projekt a jak jej komunikovat?

75 % populace si podle výzkumu agentury Ipsos myslí, že společenská odpovědnost je stále důležitější téma. Jak ale uchopit CSR…

CSR v praxi aneb příběh značky MAAPPI

Jak CSR projekty fungují teoreticky je možné se dočíst v různých příručkách na internetu. Jak ale fungují v praxi? O…

Klíčem k úspěchu projektů CSR je exkluzivita

CSR neboli společenská odpovědnost firem, právě na toto téma se soustředil již dvanáctý PR Brunch, kde vystoupilo několik známých jmen…