Menu

Znalosti a zkušenosti

Monitora kupuje SocialWatch – nejširší databázi zdrojů ze sociálních sítí

Monitora Media, nejobsáhlejší služba pro real-time monitoring médií a sociálních sítí, dále rozšiřuje svou nabídku služeb díky koupi řešení SocialWatch….

5 knih o PR a marketingu, které byste si měli přečíst

Podívejte se na naše knižní tipy, které přináší osvědčené rady od těch nejpovolanějších ze světového marketingu a PR. Tyhle tituly…

Jak na PR v roce 2021

Nečekané společenské a ekonomické zvraty roku 2020 zamávaly i s těmi nejstabilnějšími společnostmi. Bezprecedentní pandemická situace přinesla změny, se kterými…

„Monitoring sociálních sítí nám pomáhá mapovat situaci a dobře cílit,“ říká Václav Koukolíček, tiskový mluvčí Tesca

PR klub i v letošním roce vyhlásil profesní ceny Mluvčí roku a jejím vítězem v kategorii Nejlepší mluvčí soukromého sektoru…

Sociální sítě nově přímo v Monitoře

Nahlédněte pod pokličku toho, co se o vás, vašich produktech a konkurenci říká na sociálních sítích, diskuzních fórech a v…

“Pandemie ukázala, jak moc jsou propojené světy tradičních médií a sociálních sítí,” říká tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý

Tým externí komunikace České spořitelny dokázal, že je dlouhodobě na špičce českého PR a již podruhé  se umístil na stupni…

Jak sociální sítě změnily PR

Sociální sítě a Public Relations jsou v současnosti nepostradatelnými složkami tvořícími komunikaci značek. Měla by se tato dvě oddělení spojit…

Monitora je 21. nejrychleji rostoucí technologickou firmou ve střední Evropě

Česká společnost Monitora Media se již podruhé dostala mezi padesátku nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě. V prestižním žebříčku…

4 důvody, proč nezapomínat na monitoring sociálních sítí

Ještě nikdy jsme netrávili tolik času online jako nyní. Přes internet nakupujeme, jednáme a dokonce se i účastníme konferencí a…

Dashboardy na míru

V posledních letech Monitora přinesla celou řadu inovací, které zásadně posunuly možnosti PR v Čechách a na Slovensku. Možnost sledovat…

Jak napsat tiskovou zprávu, o kterou budou mít média zájem

Důležitým nástrojem při komunikaci s médii je tisková zpráva. Někteří novináři jich denně obdrží i několik desítek, nakonec ale vydají jen…

7 trendů v PR, které byste v roce 2020 neměli opomenout

V digitální době je důležité, aby si komunikace zachovala lidskou tvář. Zákazníci očekávají, že jim značky rozumějí a chtějí od nich…