Menu

Budujte aktivně vaši značku

S Monitorou prozkoumáte mediální terén, určíte svou cílovou skupinu, identifikujete relevantní novináře, vybudujte s nimi dobré vztahy a změříte výsledky své práce. Díky tomu už nepropálíte peníze na zbytečných PR aktivitách, které nefungují a nikdy fungovat nebudou.
Udělejte si průzkum

Najděte cílovou skupinu svých PR aktivit a vytvořte si seznam autorů, jejichž tvorba souvisí s vaší značkou nebo oblastí vašeho podnikání. Najdete je v Medialistu, největší databázi českých a slovenských novinářů.

průzkumy
Identifikujte novináře

Seznam s vybranými novináři si snadno vyfiltrujete a rozdělíte na podskupiny nebo konkrétní autory – například podle zájmu o vaši značku, vaší konkurenci nebo podle toho, pro která média nejčastěji píší.

Buďte osobní

E-maily snadno personalizujete pro konkrétního novináře nebo pro vybranou skupinu. Osobnější zprávy fungují lépe, protože je příjemci nevnímají jako spam. 

sdělení2
kontakt
Vytvořte dobré vztahy

Budování brandu není sprint, ale běh na dlouhou trať. Místo zběsilého PR tempa zvolte pomalé námluvy s konkrétními autory. Monitora vám umožní jejich sledování na sociálních sítích. Sdílením a lajkováním jejich práce jim vracíte pozornost, kterou vám věnovali, takže si vás všimnou i příště.

Vše podrobte analýze a měření

Díky mediální analýze budete mít kontrolu nad tím, kde a v jakých souvislostech se o vás píše a co vám to reálně přináší. To vám pomůže s optimalizací komunikace, posílením toho, co funguje a vyškrtnutím toho, co ne.

Vyzkoušet zdarma
Budujte mediální obraz vaší značky efektivněji.
Chceme do PR přinést nástroje, které umožní přesné cílení a měření vaší komunikace a její personalizaci.
Tomáš Berger
CEO