Budujte aktivně vaši značku
S Monitorou prozkoumáte mediální terén, určíte svou cílovou skupinu, identifikujete relevantní novináře, vybudujte s nimi dobré vztahy a změříte výsledky své práce. Díky tomu už nepropálíte peníze na zbytečných PR aktivitách, které nefungují a nikdy fungovat nebudou.
Udělejte si průzkum
Najděte cílovou skupinu svých PR aktivit a vytvořte si seznam autorů, jejichž tvorba souvisí s vaší značkou nebo oblastí vašeho podnikání. Najdete je v Medialistu, největší databázi českých a slovenských novinářů.


Identifikujte novináře
Seznam s vybranými novináři si snadno vyfiltrujete a rozdělíte na podskupiny nebo konkrétní autory – například podle zájmu o vaši značku, vaší konkurenci nebo podle toho, pro která média nejčastěji píší.
Buďte osobní
E-maily snadno personalizujete pro konkrétního novináře nebo pro vybranou skupinu. Osobnější zprávy fungují lépe, protože je příjemci nevnímají jako spam.


Vytvořte dobré vztahy
Budování brandu není sprint, ale běh na dlouhou trať. Místo zběsilého PR tempa zvolte pomalé námluvy s konkrétními autory. Monitora vám umožní jejich sledování na sociálních sítích. Sdílením a lajkováním jejich práce jim vracíte pozornost, kterou vám věnovali, takže si vás všimnou i příště.
Vše podrobte analýze a měření
Díky mediální analýze budete mít kontrolu nad tím, kde a v jakých souvislostech se o vás píše a co vám to reálně přináší. To vám pomůže s optimalizací komunikace, posílením toho, co funguje a vyškrtnutím toho, co ne.

