Menu

Monitoring médií, který zefektivní vaši práci.

 



Vše podstatné, co se v Česku a na Slovensku napíše, natočí nebo namluví, najdete na jednom místě. Přehledně a s aktualizací v reálném čase.

Monitora je pokročilý nástroj, který vám pomůže média sledovat, měřit, analyzovat a vnímat v širším kontextu. Díky tomu budete schopni lépe řídit vaši komunikaci, vnímat pozici značky i dění na trhu. Běžný monitoring a reporting vám pak Monitora automatizuje a ušetří vám mnoho rutinní práce.

#

Usnadňujeme komunikaci stovkám firem a úřadů.

Monitoring médií

Sledujte důležitá témata, jako byste prohlíželi feed na Facebooku. Pokud hledáte něco konkrétního, filtrujte nebo vyhledávejte.

#

Měření a analýza

Máme za to, že měření, analýza a reporting jsou nepostradatelná součást PR. Využívejte přehledné grafy, které vám usnadní analýzu dat. Porovnávejte si své mediální výstupy s konkurencí – aktuální čísla i statistiky z archivu.

#

Mediální archiv

Vyhledávejte tituly, konkrétní vydání, autory, přesné fráze nebo články, které naopak některé slovo neobsahují. Snadno dohledáte informace z dob dávno minulých. Z loňské kampaně nebo klidně z konce minulého století. Za Česko i za Slovensko.
Více o mediálním archivu

#

Reporty a exporty

Nastavte si libovolný počet reportů, které systém rozešle na libovolné množství kontaktů. Všem přijde informace ve správnou chvíli a vždy v designu, který si sami nastavíte.

#

TVR alerty 2.0

Televizní a rozhlasové vysílání nejen posloucháme, ale také strojově sledujeme – a to jako jediní ve střední Evropě.

V praxi to znamená, že jakmile ve vysílání vystoupí osoba, která je představena jen v textovém titulku, víme to jako první. Bez průtahů vám pošleme upozornění i s nahrávkou celého vysílání.

#

Analýza konkurence

Porovnejte svůj mediální zásah s konkurencí – sofistikovaněji než pouhým součtem zmínek v médiích. Srovnávejte i čtenost tisku nebo návštěvnost serveru.

#

PR a online konverze

Propojíme Monitoru s Google Analytics, abyste zjistili, kolik návštěvníků vaše on-line komunikace přivádí na web. Spočítáte přínos PR pro svůj business nebo změříte, jestli spolupracujete s médii, která sleduje vaše cílová skupina.

#

Mobilní aplikace

Všechny funkce webové aplikace můžete využívat i na mobilu. Díky aplikaci všechno zjistíte i při ranní kávě nebo cestou na schůzku. Aplikace je zdarma a můžete si ji stáhnout v App Store nebo v Google Play.

Vyzkoušet zdarma
Usnadněte si monitoring médií.
 

Monitora v České Spořitelně