Menu

Výroční mediální analýza

"Když něco nemůžete změřit, nemůžete to ani řídit."
Peter Drucker
Nejlepší rozhodnutí jsou ta, která jsou podložena spolehlivými daty. Nechte si udělat jednorázovou výroční analýzu vaší firemní komunikace a vykročte do roku 2022 tou správnou nohou!
Konec roku je časem vyhodnocení celoročního snažení vašeho týmu. Díky našim výročním analýzám získáte ucelený přehled podstatných ukazatelů vaší komunikace, porovnání vašich čísel s konkurencí nebo srovnání aktuálních dat s dlouhodobými statistikami z archivu.
Jak jste se za poslední rok posunuli? Kde máte prostor ke zlepšení?

Mediální analýzy vychází z našeho archivu a srovnávají vaší komunikaci v letošním a minulém roce. Jednoduše tak uvidíte, kde jste se zlepšili. 

Jak jste na tom ve srovnání s konkurencí? Co dělají jinak?

V analýzách nechybí ani srovnání s konkurencí. Na první pohled uvidíte, kde je vaše komunikace silnější a kde ještě můžete přidat. 

Jaký je váš mediální zásah? A kde se skrývá váš mediální potenciál?

Uvidíte, ve kterých médiích se o vás nejvíc píše, jací autoři vás nejvíce zmiňují, jaký je váš mediální dopad a vývoj vaší medializace v čase. 

Jde vaše mediální komunikace tím správným směrem?

Díky přehledným grafům uvidíte, jak se vaše firemní komunikace vyvíjí. Nesmí chybět ani hodnoty GRP, AVE a mnoho dalších metrik. 

Analýza připravená k prezentaci vašich skvělých výsledků!

Analýzu dostanete v podobě, kterou klidně můžete vzít ukázat generálnímu řediteli. Je plná srozumitelných grafů a tabulek, které ukážou výsledky vaší práce za poslední rok. 

Analýzu Vám dodáme ve vašich barvách a s profesionálními animacemi, které určitě udělají dojem. 

Naše mediální analýzy zpracované pomocí umělé inteligence slouží jako skvělý feedback pro celý tým a odrazový můstek pro rok 2022. Vychází z našeho archivu a srovnávají vaší komunikaci v letošním a minulém roce.

Detailně zmapujeme vaši mediální stopu.

Analýza neobsahuje pouze základní metadata, ale mapuje tematickou, obsahovou a časovou strukturu mediálního obrazu. Zachytíme tak klíčové momenty vaší komunikace, které ovlivnily mediální obraz firmy. 

Máte zájem o více informací a o vzorovou analýzu? Nechte nám na sebe kontakt a my Vám je zašleme:

Pro náročnější máme i podrobné mediální analýzy, které klientům zasíláme pravidelně

Podrobné mediální analýzy

Podrobná mediální analýza publicity vaší značky, společnosti nebo události. Kromě základních metadat jako je mediální dopad, AVE, hodnotové vyznění nebo SOV (share of voice), mapuje analýza tematickou, obsahovou a časovou strukturu mediálního obrazu. Tyto mediální analýzy pro klienty tvoříme v pravidelných intervalech a pracuje na nich dedikovaný zkušený analytik.